سوالات رایج

آیا می توانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟

بله، برای این کار با وارد شدن به حساب کاربری خود بر روی گزینه «مشخصات من» کلیک کنید و پس از ویرایش اطلاعات مورد نظر، بر روی دکمه ثبت تغییرات کلیک کنید.

چه‌طور به اطلاعات خرید قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پس از ورود به حساب کاربری خود، با کلیک بر روی«سفارشات ا» می‌توانید به آرشیو تمام سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید و علاوه بر دسترسی به رسید سفارش‌ها از امکاناتی هم‌چون سفارش مجدد هر یک از سفارش‌های قبلی،لغو سفارش در حال اجرا و شرکت در نظر سنجی استفاده نمایید

آیا با یک حساب کاربری امکان ارسال سفارش به چند آدرس متفاوت وجود دارد؟

بله، شما با ورود به حساب کاربری و کلیک روی «آدرس ها» می‌توانید آدرس‌های جدیدی به پروفایل خود اضافه کنید و در هنگام ثبت سفارش، آدرس مورد نظر را برای تحویل انتخاب کنید.

چگونه حساب کاربری خود را شارژ کنم؟

شما پس از ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی «افزایش اعتبار»، به میزان دل‌خواه اعتبار فودلوپ خود را افزایش دهید و علاوه بر سهولت پرداخت، از مزایای خرید اعتباری بهره‌مند شوید.

آیا قیمت منوی رستوران‌ها در فودلوپ با قیمت منو موجود در رستوران‌ها یکسان است؟

بله، قیمت اعلام شده در منوی رستوران‌ها در اپلیکیشن فودلوپ، دقیقاً مطابق قیمت اعلام شده در منوی داخل رستوران است.

آیا قیمت منوی رستوران ها در فودلوپ به روز است؟

بله، فودلوپ با همکاری رستوران‌ها به طور منظم، قیمت منوی رستوران‌ها را در وب‏ سایت خود کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا می‌توان در یک سفارش از چند رستوران مختلف استفاده کرد؟

خیر، در حال حاضر می‌توانید هر سفارش خود را تنها از یک رستوران ثبت کنید.

در صورت دیر رسیدن غذا چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت مواجه شدن با تاخیر در ارسال سفارش خود، لطفاً از طریق صفحه گزارشات اپلیکیشن تاخیر پیش آمده را به لوپ‌فود گزارش دهید تا به سرعت پیگیری شود.